قارن

شعر و ادبیات فارسی و تبری(مازندران)

قارن

شعر و ادبیات فارسی و تبری(مازندران)

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

شایان جعفری

  شایان جعفری

من نگفتم عاشقت هستم، در آن حد نیستم

آنکه باید لایق عشق تو باشد نیستم

مرد یعنی صبر، خوش قولی، صداقت، زور، مال

طبق این اوصاف من هشتاد درصد نیستم

مشکلم اینجاست حرفم را نمی دانم چطور...

من به پرگویی و پررویی مقید نیستم

مثل دریا موج هایم را به خوردم داده اند

در دلم غوغاست در ظاهر نبین بد نیستم

هردو در یک چیز با هم مشترک هستیم، "هیچ" !

آنچه باید نیستی و آنچه باید نیستم

شب شب بی خوابی شاعر شده، امشب نخواب

صبح وقتی بازکردی چشم شاید نیستم

می رسد روزی که دلتنگم شوی دیگر ولی

آسمان روی زمین حتی بیاید نیستم

شایان جعفری  

  • ۹۴/۰۲/۲۶
  • روح اله نظرنژاد

شایان جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی