قارن

شعر و ادبیات فارسی و تبری(مازندران)

قارن

شعر و ادبیات فارسی و تبری(مازندران)

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فراخوان

رود در پای تو هنگامه ی طوفان دارد

چشم برشانه ات اندیشه باران دارد


لاجرم فاصله ای نیست میان شب و من

بس که موهای تو پردامنه جریان دارد


چشم مست تو که راه من و دل را میزد

باز گویا هوس از حاکم کرمان دارد


بیخ گوش تو چه گویم ز دلاویزی صبح

بس که در حنجره ام وسوسه غلیان دارد


تکیه بربام دلم  همت والا طلبد

ورنه ابر دل من حالت گیلان دارد


کدخدایی کن و از کوچه دل بار مبند

چندروزیست دلم میل خراسان دارد


صبر کن تا به سراپرده ی ایمان برسد

هان بلال لب من قصد فراخوان دارد  


 (روح اله نظر نژاد )

  • ۹۴/۰۲/۱۵
  • روح اله نظرنژاد

روح اله نظرنژاد - فراخوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی